visste du..

att jag vill - veta om han gillar mig.
att jag har - ont i huvudet
att min senaste kyss - var för jävligt länge sen!
att jag lyssnar mycket på - musik!
att jag funderar på - om de kmr bli vi
att jag pratar - ibland
att jag inte gillar – godis. (bara lite)
att min första riktiga kyss – var underbar.
att jag avskyr när folk snackar - skit om AIK.
att kärlek är – något bara visa får.
att jag gillar  – att fotografera med systemiisen!
att jag är hemligt förälskad i - ... tänker inte berätta.
att sist jag grät var – för länge sen
att min mobiltelefon är – mitt liv
att när jag vaknar på morgonen – blir jag alltid lika lättad när jag märker att de bara var en dröm!
att innan jag går och lägger mig –  är jag lika rädd för att jag ska drömma samma sak.
att idag har jag – inte gjort så mycket.
att jag just nu tänker på - honom!
att i kväll ska jag – ha supertönts party :D<3
att i morgon kommer jag – tänka på de lika mycket igen.
att jag hoppas – att jag får hnm
att jag verkligen vill – ha sommar!


Kommentarer
Postat av: ;)

<333

2010-02-22 @ 16:51:03
Postat av: anna

supertöntpartyt var bäst :D:D<333

2010-02-22 @ 21:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback