wohahowa music night!

haha, ja som sagt! jag skriver ett till inlägg åt er! för jag är snällsnällsnäll!
Moster Anna & Mats kom förbi och åt de åkte typ för en 15 min sen kanske!
Vi åt tacos, och lyssna på väldigt bra musik!
skratta så jag grät ett tag! ja föfan bra humor har vi alltid!
okej vecko "schema"
måndag : longboard & Morgan kommer hem ska försöka träffa honom!!!!
tisdag: Gröna Lund med 2 mostar 1 brorsa och 3 "muppar" haha :D
onsdag: Felica Fyller år! Grattis! kanske skulle vara med henne & jossan jag vene :o
torsdag: AIKträning kanske eller nått annat?
fredag: om inte AIKträning på Torsdag så blir det idag!
lörd & sönd: inget planerat än så länge!
tjhohoo! hör av er! ska klämma in Vilhelmiina där nån stans också hon har ju kommit hem från de danska landet nu! ;)
har inge mer o skriva, va tycker ni om min design ?
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback