omen sheet!

Plugget idag, lämnade in min uppsats. Men när jag gick hem ändrade jag mig. Usch ville skriva mer göra om liksom. Tror jag ska be om att få tillbaka den. Kanske?
Har inte pluggat något idag även fast jag borde. Imorgon tar jag tag i musiken - skriver en uppsats om Edvard Grieg eller va han nu hette.
Har slängt ihop en lite lista på saker jag skulle vilja ha, men har inte tagit med byxor & jacka. Så listan skulle jag kunna göra längre! Men det orkarade jag inte. När jag såg slut summan tänkte jag att ja jag kan väll ialla fall få drömma lite eller? Sen ska typ tröjorna & skjortorna vara 1-2 storlekar förstor! asbm GILLLAR!!!!
/ asbm ©





Klicka för större bild → ser man vad det står?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback