Måndag med stort M

japp det är måndag i dag!
och mellan söndag-måndag hade jag svårt att sova...
somnade runt 02.00 sådär sen skulle man upp kl 06.30 jobbigt!
men nej jag var rätt pigg!
skolan gick snabbt snabbt & snabbt!
Sedan jag kom hem från skolan har jag bara hållit på med bostadsarbetet!
måste bli klar typ imorgon skulle vara nice! :)
sen vare Hbk-AIK kl 19.00 matchen slutade 1-2 till AIK!
fy fan va sköööönt! 2 matcher kvar nu! kom igen Gnaget ni klarar er kvar i allsvenskan!!!
all kärlek till gnaget!!!
nästa vecka är det HÖSTLOOOOV! snacka om att de ska bli skönt! är så himla skoltrött!
jävla inlämningar/prov/läxor!
blir ingen bild tror jag! har tagit några nya men dem är på på kameran har inte orkat laddat över! gör det nån dag!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback