23. Det här får mig att må bättre

Jag har faktist tänkt skriva den här punkten och den andra i typ evigheter nu.
Men aldrig riktigt kommit så långt så jag börjat skriva!

Ska jag vara ärlig finns det väldigt många saker som får mig att må bättre.
Men tex musik får mig ofta på bättre humör. Fast det funkar även som en avstängningsknapp för mig. Tänkte inte gå in på det.
AIK matcher hockey/fotboll/innebandy spelar ingen roll vilken sport AIK får mig alltid på bättre tankar. Finns inget jag älskar så mycket som AIK. De är verkligen något som får mig på bättre humör.
Mina kompisar kan oftast få mig på bättre humör, men även sämre beror på liksom.
Såna där gulliga små sms kan oftast få mig att le.
Finns så mycket som kan få mig att må bättre men allt jag skrivit förutom AIK kan även få mig på sämre tankar. Så igentligen inga säkra kort.
/ asbm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback