15. Mina drömmar



Igentligen så skulle jag säga att jag inte precis har några speciella drömmar. Inte så, men sen läste jag Lisas (hennes blogg är länkad) inlägg om drömmar och då slog det mig att jag har väldigt stora drömmar (mål) i livet.
Alltså mina drömmar går nog mest ut på framtiden. Finns så mycket jag skulle vilja göra och uppleva!
Tex mitt drömyrke ja det är ju en dröm. Mitt drömyrke är Fotbollskommentator eller expertkommentator eller sportjournalist.
Men jag tycker själv att sådant man vill uppleva också är drömmar. Som att jag tex vill åka till Australien eller LA. Det är också stora drömmar i mitt liv.
Sådant som andra verkar vara lite små rädda för som tex att bli vuxen flytta hemifrån och sådana grejer ger mig energi. Jag ser verkligen fram emot det. Och jag tror att det beror på mina drömmar. Jag vet vart jag vill och då tror jag det mesta blir lättare.
Jag vill lyckas och det är nog min största dröm! Att verkligen lyckas med allt jag vill, alla mina mål.
/ asbm ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback