Bruce Springsteen ♥

Som sagt eftersom jag vill få igång bloggandet så kommer jag nog skriva lite texter om saker jag tycker om och Springsteen är verkligen en sån sak!

Först och främst kanske vissa av er undrar hur jag kom i kontakt med Springsteens musik kan väll säga att det beror en del på min far och för att jag älskar att sitta och klicka runt på tex
www.youtube.com eller andra musiksidor. Fastnade för låten "Dancing in the dark" för faktist bara några år sedan. Redan efter första gången jag hörde den så fastnade den jag kunde inte sluta sjunga på den. Superhärligt.

Sen spelade det ingen roll vilken låt det var allt fastnade i huvudet på mig.
Jag ställer oftan frågan "varför gillar jag Bruce Springsteen" till mig själv tror inte det finns något svar eller de lättaste svaret måste vara att han har så stor variation på sina låtar ena låten är en lugn ballad och nästa låt är rockig och sen rösten den är ju helt underbar.

Mina favorit låtar jusst nu är nog Badlands, Atlantic city, Blood brothers & Streets of philadelphia
over and out!
/ Sofia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback