Father and son

Har precis varit ute på kvällspromenad med doogsen.
Funderar på om jag orkar gå på en egen kvällspromenad ta med mig kameran och fixa några bra bilder!
Men tror inte jag orkar gå ut igen! haha laat!


Imorgon om det är lika fint väder som det var idag så tänker jag gå upp tidigt och ta med mig kameran ut för några trevliga bilder. Eftersom jag inte har så många från sommaren.
Och nu har det ju verkligen blivit sommar.

Skulle igentligen behöva åka upp till min mormor för att kasta in lite ved åt moster och gudfar men tror det får vänta tills i helgen.

På fredag blir det Trosa med bror, far och Anki vilket kommer bli mycket trevligt. Vi ska äta mat och sånt där trevligt.

Nu tänker jag kolla lite kläder på internet för att sedan kolla några avsnitt OTH! Tänkte försöka sova lite tidigare i natt men får se hur det blir med det.

/ Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback