Land of hope and dreams

Jag har lite tråkigt så varför inte?

Lovar du att vara ärlig? Visst.

Du heter: Sofia

Smeknamn:  Kan bli Fia ibland & varför inte mitt kära efternamn (som jag inte brukar nämna här)

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Finns så många underbara

Beroende av: Lugnt min Iphone bästa som finns!

Vad tror folk om dig?: Haha bra fråga.

Stämmer det?: jag vet inte

Vad får du oftast komplimanger för?: woho mitt hår jusst nu.

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag är bäst. vad annars liksom haha :)

Hur imponerar man på dig?: våga vara dig själv

Brukar du skratta för dig själv?: sjukt ofta!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hehe Men nu verkar det funka

Var bor du?: I Gnesta (hos pappa) Utanför (ca 5min med bil) Gnesta (hos mamma)

Trivs du där?: Absolut hos båda.

Äger du några converse: Nej lägger pengar på annat

Sprit, cider, vin eller öl: Alltså helst inget tror jag men kanske cider?

Brukar du bli för full: Nej för jag dricker inte.

Vad har du för mobil operatör: Telia såklart!!

Är du allergisk mot något: Neeej!

Hur svarar du i mobilen: aah!

Vem ringde du senast?: Haha jag vet inte! Det är oftast folk som ringer mig inte jag som ringer!

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att han skulle åka och lämna Anki & Joel

Antal timmar sömn inatt: 10 tim

Sov du ensam: Ja det gjorde jag

Brukar du komma i tid: Ja om jag ska möta någon 12.00 är jag oftast där 11.50-11.55

När mår du bra: när jag känner att allt är bra.

När blev du fotad senast: typ i helgen eller? haha :)

Hur känner du dig nu: Bra, lite små ont i huvudet men va gör de!

Vanligaste färg på dina kläder: Svart skulle jag tro

Vad tycker du om fötter: typ inget?

Vad saknar du: massor massor

Hade du en bra kväll igår: ja det kanske man kan säga

Favorit dryck på morgonen: Mjölk skulle jag tro

Rakar du benen: Ja det brukar jag göra

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22.00-23.00 på vardagar brukar bli senare på helger

Är du blyg?: både och men jo man kan säga att jag är ganska blyg

Sysslar du med någon idrott: absolut inte. det är ju jobbigt haha

Vill du hellre ha mail än brev: tråkiga mail får man varje dag därför blir man superglad om man får ett brev!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: måste åter igen säga både och!

Har du spytt offentligt: nix

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: haha har ingen aning!

Är du nöjd med ditt liv: ja men visst

Är du bortskämd: hehe typ eller man kan tycka det tror jag!

Vad gör du i morgon: skola...... sen chillla! :D

Vad är det värsta du vet?: ååh finns mycket. Men folk som sviker ligger långt upp på listan

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: inte mycket kanske om det händer något speciellt

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Finns säkert många!

Vad längtar du till?: Sommarlov.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: absolut!

Vad använder du för shampoo?: det som föräldrarna köper

Vad är det finaste du fått?: öh svårt att säga!

En speciell dag du minns: Oj, Första gången jag träffa Anna var en stor dag! Men finns så sjukt många!

Hur gammal är du: 15 fyller faktist 16 på Torsdag den 9juni så inte långt kvar!! :D

Tycker du om någon just nu: tror kanske så eller va fan jag vet inte.

Du samlar på: Springsteen album!

Gröna eller röda äppeln: Gröna tror jag eller om dem kommer från träden hemma så ska dem vara röda! :D

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Vilhelmiina oftast eller ringer men jag snackar med henne

Gillar du golf: assa ska man förstå sig på den sporten?

Vilken tid gick du upp idag: 12.20 vart det visst hmm inte bra!

Har du sovit i din egna säng inatt: yepp

Har du strumpor på dig nu: jaapp

Är det okej att gråta: Det tycker jag

När grät du senast: jadu

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Lycka Lycka Lycka. Hoppa runt av ren lycka haha!

Bär du glasögon eller linser: nej det gör jag ju inte

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej så länge kläderna är snygga behöver det inte vara nå jävla märkeskläder haa!

När går du upp ur sängen en helgmorgon: runt 12.00 tror jag

Har du piercing: nej jag ahr ju inte det.

Vill du gifta dig: det vill jag säkert!

Vill du ha barn: hah nja jag vene

Solar du ofta: nej jag blir för rastlös det är så tråkigt att bara ligga stilla! :o

Är du bra på att laga mat: Absolut bäst!

Är du flygrädd: nä och ja beror väll kanske på!

Hur vig är du: hahahha verkligen inte!

Är du musikalisk?: hahaha verkligen inte!

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten tror jag

Vilken är din favoritglass: Twister!

Tror du på ett liv efter döden: assa jag gör ju typ det

Tycker du om sushi: åh fy nej. Har bara ätit när några kompisar gjorde på hk:n och de var vidrigt!

Vad äter du helst när du ser på film: öhm haha godis?

Bor dina föräldrar tillsammans: nix

Har du tandläkarskräck: inte ett dugg. Får alltid samma kommentar: ååh vilka fina tänder! haha :D

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls

Vilken ögonfärg har du: blå tror jag

Har du någon gång gråtit dej till sömns: öhm vene

Biter du på naglarna: nää

Röker eller snusar du: nej.

Har du skrivkramp nu: nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback