en vanlig måndag. Elller?

Sjukt mycket skola idag! Haha har varit rätt kul! Hade bad idag bara för jag inte klarade livräddningsprovet första gången så jag gjorde alltså om det idag och idag klarade jag det! På vilken nivå vet jag inte men antagligen G vilket jag är njöd med.
Sen så sa Anders (No lärare) att han tyckte det gick bra för mig på Np i no och det gjorde mig fett glad eftersom jag trodde det gick piss!
Det var väl typ skoldagen i sin helhet! haha.
På bussen vare jävligt proppfullt pga att B-lunda bussen inte kom och alla fick åka Flen....  sjukt svårt att ta sig ut (eftersom jag går av väldigt tidigt innan någon har gått av)
Nu ska jag springa ner och kolla vad det blir för mat.
Ha det bra!
/ Sofia


Kommentarer
Postat av: lisa

sv; taaack! :D

2011-03-22 @ 06:12:33
URL: http://liisalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback