åhja idag igen!

Skickade nyss ett sms till tjejerna!
och gud va jag saknar dem allihopa!
jobbigt när alla reser bort så här på sommaren!
men snart kommer Jossan hem!
men då åker ida! & Viktoria är borta i typ 3 veckor till?
den enda som är hemma är Felicia! tur att nån är de iaf!
själv är jag nog hemma hela sommarlovet?
drar väll till Mariefred någon dag men annars är jag nog hemma!
gjort idag? ähm Felicia ett tag, sen filmfilmfilmfilm!
och nu ska jag snart  sova!
orkar inte designen men kan inte ha den här tråkiga!
ska ta tag i de!
planer inför helgen:
Fredag äta jordgubbar med Felicia, sen farmor, sen hänger Érika med mig hem och soover här!
Lördag typ vara med Érika & Anton, sen festen och där träffar man antagligen Morgan & Sandra kulkul! + att ida fyller år! Grattis! :)
Söndag: träffa tjejerna minus Viktoria som inte är hemma! och bara chilla!
vi hörs
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback