BIOOOO HERE I'M :)

tänke skriva ett snabbt inlägg innan jag tänker gå och lägga mig!
skrev jag något igår ? ehm tror inte de!
jaja var typ hos mormor ett tag igår! det var trevligt!
sen badade jag på kvällen!
idag har jag haft extremt kul! kanske den roligaste dagen på sommarlovet än så länge!
cykla in te gnesta, tog tåget till stockholm c med Jossan & Felicia!
vi kolla bio sex and the city 2
igår vi den här tiden hade jag inte ens sätt 1an! men jag kollade den under natten!
båda filmerna var ju ritkigt bra! jag vet inte det sägs ju att 2an skulle vara dålig!
men jag tycker absolut de är sevärd! & den är nog nästan bättre än 1an!
jag tror det iaf! kort inlägg? lycka till!
bilder kanske jag laddar in imorgon eller nått!
tror inte jag tog så många!
imorgon blire vara med Jennifer! tror hon skulle sova här!
KULKULKUL!!! :D:D:D
chilla jag kommer tillbaka & jag göre med stil! någon gång iaf!
ha de bra!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback