tisdag & ännu mer prao!

japp de är tisdag! och ännu mer prao! diggar praoplatsen starkt!
de är ju Stockholms Karosslack för er som missat den lilla info'n.
som sagt, de har inte hänt mycket idag heller! ännu lungnare idag!
fick svara några trevliga samtal! som jag då kopplade vidare, för jag kan ju inte ;p
Programet på datorn sluta fungera, så vi kunde inte göra så mycket..
fick installera om programet, medans Jonas höll på med de fotade jag & pappa bilar,
och plocka upp reservdelar! trevligt trevligt!
imorgon drar pappa & Jonas till Tyskland, så jag blir ensam med bossen(i alla fall på kontoret! annars äre ju andra som jobbar i verkstaden & lackverkstaden!)
åker tåg hem imorgon, och tors, fre blire tåg både till & från praoen!
men de ska nog gå bra!
känner att inlägget börjar bli långt! ska försöka runda av de snart!
ska bara skriva att när pappa och jag kom hem idag så satt vi upp lite tavlor!
nu ska bara spegeln upp & sen äre nog klart! :)
hoppas ni har de bra!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback