Det är torsdag och vetni vad det betyder?

haha inte jag heller!  plugget idag. rätt chill!  På engelska lektionen skrev en "uppsats" haha nej men typ en text och ja det var kul! På slöjden festade jag haha! nej då men jag har broderat klart mitt örngott så jag feste alla trådar! och på so:n kolla vi film! helt fantastiskt nice dag! efter plugget satt jag kvar i skolan 1 timme och väntade på Vilhelmiina och vi gick hem till mig och öh snacka?! hur nice som helst!
vet fett tråkigt inlägg! men jag är tråkig okej? :D
imorgon äre fredag vilket är nice! Ska vara med kusin vitamin typ sen vet jag inte!
nästa vecka äre prao och jag praoar på Hunddagiset med >>>>Vilhelmiiina<<<< ska bli awesome!
/ asbm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback