lite så där knasigt

som om som att! burkar jag säga, hehe nej men jag har en aning tråkigt & aa den här lördagen har varit en aning tråkig! men alla dagar kan inte vara kul visst? Kanske borde gjort lite matteläxa men nä de är för tråkigt!
har ingetligen ingeting att skriva här. inte idag efter som det inte hänt något. imorgon kommer de säkert inte heller hända något. eller ja drar väll till mamma framåt eftermiddagen, sen kanske Vilhelmiina kommer te mig och sover över. vi har ju prao måndag till fredag och vi börjar 11.00 på måndag så vi tänkte att hon sover hos mig!
Jag hoppas på att veckan kommer bli kul! men eftersom jag har Vilhelmiina så kommer den bli kul!
       Jag vill ha Andreas Carlssons boook! Dandy, tror det är skit bra. ska väll ta och beställa den snart!
 / asbm





Jag lagar mat ikväll. wook är ni förvånade?
och en tiger sen kolmården i sommras! saknar sommaren! värme & ledighet usch så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback