Är inte rubrik överskattat?

heej! va ska man säga om denna vackra dag?
Skolan gick fort & var flummig i slutet! riktigt trött & ja va ska man säga!
efter skolan var jag med Vilhelmiina! vi åt kakor & pluggade engelska & lite hk!
vi är duktiga vi! sen nu på kvällen bakade jag & pappa bullar! :D haha!
och nu ska jag nog snart hoppa ner under täcket och sova! ska bli grymt nice, riktigt trött alltså!
Imorgon äre nice skoldag! SV/EN vidare till Slöjd vidare till långlång lunch vidare till HK!
sen slut då drar jag och Vilhelmiina upp till Stockholm de blir nice!
och igår skrev jag ju att jag skulle ta tag i läxorna! tror ni att jag har gjort det?
NEEEPPP! imorgon hinner jag inte & inte på fredag & inte på lördag, så på söndag blire plugg!
de behövs så jag klarar mig nog!
/ asbm


 

jag saknar faktist vintern! älskar snö & ska bli härligt med riktig kyla! jag kanske klagar man faktist det ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback