söndagångest som vanligt antar jag!

mhhhm ångest i högsta grad! usch!
hatar söndagar, har inte gjort så mycket ialla fall inte när jag var hos pappa!
åkte till mamma vid 17.00 och där har de hänt lite inte mycket!
typ Lisa & Viktor kom hit, så mamma & Lisa gick på promenad & jag fick underhålla Viktor ;)
vilket var rätt enkelt! först spela vi kort & han vann :(
sen hoppa vi stuttsmatta! de var jobbigt haha!
När mamma och Lisa kom tillbaka efter promenaden så fikade vi ;)
så rätt skön dag liksom!
hoppas mina läsare också haft en bra dag!
/ asbm
 bjuder på en bild :)


Kommentarer
Postat av: vilhelmiina

finns för dig med <3

2010-09-08 @ 16:46:33
URL: http://vilhelmiinawallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback