Love is strange

Senaste
Låt du hörde: The gaslight athem - Here's looking at you, kid
Film du såg: A walk to remember
Mat du åt: Sallad
Kram: svår fråga! undra om de inte var Annas mamma? haha :D eller kanske moster eller mormor! dåligt minne!
Puss: öwh.
Känslan: någon hel weird.. typ glad och ledsen på samma gång. Filmens fel....
Resa: Om man menar utomlands... Så London med världens bästa klass!
Glädje: Haha. öh
Dröm: har varit om första skoldagen på PW i 4 dagarn nu....
Person du träffade: min far!
Personen du pratade i telefon med: Ola!
Personen du fick sms av: Morgan tror ja!
Gången du åt 7-eleven korv: Alltså, nej!
Gången du var utomhus: om man inte räknar med balkongen så i typ onsdags? :o
Gången hela din familj åt middag tillsammans: ....
Saken du köpte: Körsbär! woawoa

Allmänt:
Ska bli skoj att: Ha en trevlig dag!
Ska inte bli skoj att: Alltså, den dära första dagen i gymnasiumet. Kommer säkert va dönervös...
Sparar till: Allt möjligt.
Pålägg som gäller: äter inte mackor längre ;o
Önskar att jag var bättre på: Tänk om... Finns så mycket. Listan skulle bli så lång.
Dagens dryck: Har inte hällt i mig något än! men kanske iskallt vatten!
Vad saknar du: Klass 9c.  och så mycket annat.
Tre band/artister: Olly Murs, Bruce Springsteen and the E street band, The gaslight athem
Vad har du gjort idag: än så länge har jag bara hunnit kolla en film och kollat runt på fb
Brukar du svära mycket: attans, mitt mest använda ord, tror jag!
Hur tidigt stiger du upp: Eftersom det är sommarlov så är det inte vanligt att jag går upp innan kl 12.00
På helgerna: Borde man ha den superbra!
Vad ska du göra ikväll: Kanske hitta på något roligt med pappa. Tänkte lägga ett förslag på att åka ut med båten! så vi får se.
Hur många timmar sover du per natt: på natten sover jag inte mycket med tanke på att jag går o lägger mig vid 2-4 så sover mest på morgonen! ;p 
Vem är snyggast i världen: Oj, finns en heldel på denna lista! En av dem kanske är Olly Murs?
Vad är det för veckodag: Fredag!!
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Alla kompisar antar jag!
Favoritplagg i garderoben just nu: tufft att svara på har mycket fint. Men ska jag vara ärlig. AIKs matchtröja från 2lax9!
Längd: Ungefär 171cm ;o
Vikt: no idea
Byter gärna garderob med: tuff deal,
Byxa eller kjol: byxa
Senast utlästa bok: ehm, oj. vet inte. Men jusst nu läser jag pasient 67. Väldigt seg läst men bra!
Mitt rum kan beskrivas som: vilket av dem?
Mig själv med tre ord (just nu): trött, förvirrad och seg?
Jag tränar: never haha!
När jag var liten ville jag bli: stor? hahah vad jag minns hade jag liksom inge dröm om det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback