send me on my way

Usch jag är jättetrött. Gick inte upp förns vi halv ett idag! så jag borde inte vara trött.
Haha har inte varit så här trött sen veckan innan skolavslutningen tror jag. De är en konstig känsla att vara trött. Jag menar det känns som man inte själv kan hålla upp ögonen och det är faktiskt skrämande.

Vad händer imorgon då? Nä inget planerat. Skulle väll vilja åka till långsjön o sola o bada hela dagen.
Får se om någon vill följa med.
På kvällen är det ialla fall Ifk sill vs AIK.
Kan bli roligt. Hoppas AIK har återfunnit formen eller va man säger.

/ Sofia



Kolla så mycket körsbär vi har! Vi har massa äpplen på äppelträden också! Helt otroligt vilket frukt år.

Kommentarer
Postat av: Philip

Tack så mycket! :)

2011-08-04 @ 12:20:26
URL: http://philiprosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback