Felicia Vagman ♥

Alla som följer den här bloggen eller känner mig lite eller ialla fall vet vem jag är. Vet nog också att jag är riktigt bra kompis med Felicia.

Jag vet faktiskt inte hur det började men vi har gått i samma klass sedan 1an. Men aldrig varit speciellt nära vänner, förns i typ 7an om jag inte har helt fel?
Vi började nog ses mer och mer. Något jag absolut aldrig ångrar.
Hon betyder så sjukt mycket för mig för det är alltid henne jag snackar med om något inte är som det ska eller om det är något jag bara oroar mig över. Hon får mig att fatta att jag faktiskt är något mer än bara Sofia.
Alla dem mornar vi har mötts i Thule för att gå till skolan. Första gången möttes vi 7.50 men vi ändrade snart tiden eftersom Felicia har lite svårt med tider (haha) i slutet av nian tror jag vi möttes runt 8.00.
Men allt vi har snackat om allt betyder. Att jag vet att så fort något händer så har jag henne där hela tiden.
Även fast hon bor i Göteborg nu så kommer hon alltid vara en av dem där bästavännerna!

Jag åker ner till henne den 13 juli & den 22 augusti börjar jag skolan då måste jag klara av det själv utan att bara kolla lite åt vänster sida och se Felicia där!

Jag är stolt över att få vara hennes vän!
Och jag hoppas alla har en sådan vän!




När jag hör den här låten så tänker jag på alla minnen så gott som hela förra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback