Hugger i sten

haha nattens inlägg var ju lite halv flummigt? Men jag kunde faktiskt inte sova.
Har varit i skolan idag och hade väll 1 eller kanske 2 nödvändiga lektioner och de var väll typ tyska och kanske lektionen var so. Men eftersom vi spelade spel på so:n kanske de inte var en nödvändig lektion men aah landet jag var med i vann ialla fall! Kunligt. Inte för jag gjorde något spec men ialla fall.

Ikväll då? Ja inga läxor så jag tänkte bara ta de lugnt kanske bada? om någon rolig människa vill hänga på.

Har kommit fram till att jag ska ta allt som de kommer.
Som sommarlovet har inget inplanerat och ska inte planera massa heller. Ska ta allt som det kommer & förhoppningsvis ha ett underbart lov med massa underbara människor.

Nu ska jag slänga mig framför tv och kolla Christine (17.30).

/ Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback